Armello – Slöjherre Sargons hjältetema
Att vara herre över Slöjan är att vara herre över själva döden. För när man känner till dödens hemligheter, vad finns det då kvar att frukta? Hjälteteman är fullständiga utseendeuppgraderingar för individuella Armello-hjältar! Gör både dina vänner och fiender avundsjuka! Obs! Det här innehållet kräver Armello – Usurpatorns hjältepaket DLC.