Zestaw munduru policjanta Briara
Zgarnij nowy klasyczny mundur londyńskiego policjanta dla grywalnej postaci – posterunkowego Roba Briara. W zestawie londyński mundur Briara (wraz 5 skórkami) i akcesorium hełm policyjny (wraz z 3 skórkami).