Zestaw munduru kartonowego rycerza
Zgarnij nową komiczną kartonową zbroję rycerza dla większości grywalnych postaci. W zestawie zbroja kartonowego rycerza na korpus (wraz 6 skórkami) oraz akcesorium hełm kartonowego rycerza (wraz z 6 skórkami).