Wiedźmin 3: Dziki Gon Pakiet Dodatków
"Pakiet Dodatków do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon gwarantuje graczom dostęp do dwóch zupełnie nowych przygód, osadzonych w świecie Wiedźmina. Obydwa dodatki oferują w sumie ponad 30 godzin rozgrywki, liczne nowe przedmioty, lokacje oraz groźnych przeciwników. Serca z Kamienia to nowa, dziesięciogodzinna opowieść, która zabierze graczy do serca Ziem Niczyich oraz Oxenfurtu, gdzie wciągnięty w mroczną intrygę Geralt spotka tajemniczego Pana Lusterko. Krew i Wino to ponad dwudziestogodzinna przygoda osadzona w zupełnie nowym regionie świata Wiedźmina – Toussaint. W krainie nietkniętej wojną, gdzie atmosfera beztroski i hulanek jest jedynie przykrywką dla krwawego sekretu, Geraltowi przyjdzie stawić czoła złu, które jest w stanie zwalczyć tylko wiedźmin."