Warhammer: Vermintide 2 - Karak Norn Hold-Keeper
Kolekcja Strażnik Karak Norn zawiera dwie ozdoby premium dla Bardina Gorekssona: kapelusz Gungasti i skórkę Strażnik ogniska Valayi. Przedmioty mogą być używane przez drzewko umiejętności Żelazny rębacz Bardina Gorekssona. Informacje o ozdobach: Gungasti – kapelusz Groźnie wyglądający hełm, którego rogi przypominają rzadki krasnoludzki instrument muzyczny. Strażnik ogniska Valayi – skórka Pozłacana zbroja żelaznego rębacza dawi, który jest zawsze gotowy do obrony swojego ogniska i domu.