Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Phoenix King's Bodyguard
Ochroniarz Króla Feniksa to kolekcja ozdób premium zawierająca skórkę i nakrycie głowy dla Kerillian. Kolekcja Ochroniarz Króla Feniksa zawiera dwie ozdoby premium dla Kerillian: Hełm Chracjańskiego Lwa i skórkę Chracjańska Obrona Waleczności. Ozdoby można użyć dla drzewka umiejętności Służka Kerillian. O tych ozdobach: Hełm Chracjańskiego Lwa – nakrycie głowy Nakrycie głowy Białego Lwa z Chrace. Białe Lwy były słynnymi ochroniarzami na Ulthuanie i niezrównanymi podróżnikami leśnymi. Chracjańska Obrona Waleczności – skórka Strój strażnika z Białych Lwów, służących legendarnemu księciu Temakadorowi. To podobno miły jegomość.