Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Naieth the Prophetess
Pakiet Prorokini Naieth zawiera jedną ozdobę premium dla Kerillian: zestaw skórki i nakrycia głowy Prorokini Naieth. Tych ozdób można używać dla wszystkich drzewek umiejętności Kerillian. Informacje o ozdobie: Prorokini Naieth – zestaw skórki i nakrycia głowy* Przyjmij wygląd najważniejszej jasnowidzki w Athel Loren i rusz dumnie w nieznaną przyszłość. * Elementów zestawu nie można wyposażyć osobno.