Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Knight of the Blazing Sun
Kolekcja Rycerz Gorejącego Słońca zawiera dwie ozdoby premium dla Markusa Krubera: nakrycie głowy Spojrzenie Myrmidii i skórkę Pancerz Gorejącego Słońca. Ozdoby można użyć dla drzewka umiejętności Piechur Markusa Krubera. Informacje o ozdobach: Spojrzenie Myrmidii – nakrycie głowy Niełatwe odwzajemnić takie spojrzenie. Ale nie mrugaj – możesz stracić głowę. Pancerz Gorejącego Słońca – skórka Pancerna płyta pobłogosławiona przez boginię Myrmidię w imię czynienia dobra.