Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Count Boris Todbringer
Pakiet hrabiego Borisa Todbringera zawiera ozdobę premium dla Victora Saltzpyre’a: zestaw skórki i nakrycia głowy hrabiego Borisa Todbringera. Tych ozdób można użyć dla drzewka umiejętności Łowca Nagród Victora Saltzpyre’a. Informacje o ozdobach: Hrabia Boris Todbringer – zestaw skórki i nakrycia głowy* Przyjmij iluzoryczny wygląd słynnego hrabiego elektora. Pamiętaj tylko, aby trzymać się z dala od Khazraka Jednookiego. * Elementów zestawu nie można wyposażyć osobno.