Oszczędź pieniądze dzięki dwupakowi gier, w których będziesz spalać kalorie w czasie bijatyki Uruchom grę Kung-Fu Kinect i zostań bohaterem! Zadawaj ciosy i rozdawaj kopniaki, torując sobie drogę wśród komiksowych złoczyńców. Zostań gwiazdą animowanej kreskówki kung-fu. Poruszaj się w rytm muzyki w grze Beatsplosion for Kinect, przebijaj się między kwarkami i neutrinami i rozbijaj wszystko, co widzisz! Ostrzeżenie: Codzienne użytkowanie może doprowadzić do świetnej formy fizycznej!