Two Point Museum: Fantastyczne Znaleziska
Pakiet map DLC Fantastyczne Znaleziska zawiera: – ponad 40 nowych magicznych eksponatów – nowy typ eksperta z podklasami – nową fantastyczną mapę wypraw do odkrycia – wyjątkowe fantastyczne wystawy interaktywne – nowe niebezpieczeństwa i łamigłówki – wyjątkowe dekoracje, przedmioty i elementy użytkowe – malowanie helikoptera – 3 nowe archetypy gości Muzeum Two Point poszukuje ekspertów od fantastyki! Wymagania: dobra znajomość klas takich jak barbarzyńca, czarodziej, strażnik i bard oraz wysokie współczynniki siły, zręczności, inteligencji lub szczęścia… Cel twoich unikatowych talentów zostanie ujawniony podczas odprawy… Eksperci chętni do podjęcia pracy będą musieli wyruszyć do nowo odkrytych zakątków fantastycznej mapy wypraw i – być może – zmierzyć się z pewnym… smokiem, który strzeże niewyobrażalnych skarbów w tej okolicy. Jako członek zespołu Muzeum Two Point możesz liczyć na wyjątkowe benefity, w tym magiczne wyposażenie chroniące przed wyprawowymi niebezpieczeństwami oraz zwolnieniem z pracy. Dzięki nowym dekoracjom i unikatowym przedmiotom zaprojektujesz fantastyczne skrzydło naszych muzeów. Im więcej kandydatów, tym lepiej! W końcu te wszystkie eksponaty nie wydostaną się same z pazurów żądnego złota smoka… DOŁĄCZ DO ZESPOŁU JUŻ TERAZ!