Otwórz przepustnicę podczas obsługi regionalnych połączeń pasażerskich Metrolink za sterami 2 ikon kalifornijskich kolei. Niezwykły MP36 w parze z nowoczesnym F125 obsługuje codzienne połączenia na stacji LA Union. Kierując się na wschód, dieslowska lokomotywa spalinowa zabiera pasażerów na słoneczną przejażdżkę do San Bernardino. W drodze powrotnej złap za stery w kabinie Rotem, z mieszanymi dwupoziomowymi formacjami pomiędzy, i zobacz trasę do LA z innej perspektywy. Staw czoła wyzwaniu i jedź zgodnie z rozkładem jazdy, docierając wszędzie na czas na jednotorowej linii. Opóźnienia są równoznaczne z opóźnieniem innych połączeń, więc wystrzegaj się ich, bo zapanuje chaos! Graj w Metrolink różne role; zostań konduktorem sprawdzającym bilety i bezpiecznie odprawiaj pociągi. Odkrywaj trasę po swojemu z trybem Pełnej swobody. Codzienne przejazdy pasażerskie łączą zabudowy metropolii Los Angeles z podnóżami gór w Train Sim World 5: San Bernardino Line! Uwaga: W związku z możliwościami konsoli serii Xbox One (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) oraz konsoli Xbox Series S użytkownicy z nich korzystający mogą spodziewać się innych rozkładów jazdy i warstw, które są dopasowane do wydajności danej platformy. By dowiedzieć się więcej, przejdź do Centrum wsparcia Dovetail Games i wyszukaj „Train Sim World 5 FAQ”.