Tintin Reporter - Cygara Faraona
Na Tintina i jego wiernego towarzysza Milusia czekają niesamowite przygody... Po spotkaniu profesora Cyklonika w czasie rejsu po Morzu Śródziemnym słynny reporter wyrusza na poszukiwanie legendarnego grobowca faraona Kish-Kosha. Jakie mroczne sekrety kryją się w zapieczętowanym grobowcu? Od Egiptu po Indie, zahaczając o Arabię, Tintin i Miluś przeprowadzą śledztwo w sprawie ogromnej siatki przemytniczej kartelu narkotykowego na Bliskim Wschodzie. Wierna książce, pełna kolorów przygoda - Gra wciągnie Cię w historię pełną zwrotów akcji, dziejącą się w samym sercu pełnego tajemnic Egiptu i innych, przepięknych krain, gdzie doświadczysz pełni bogactwa uniwersum Tintina i kreatywnego dziedzictwa autora tych historii: Hergé’a. „Cigars of the Pharaoh” – pl. „Cygara faraona” – to czwarty tom przygód naszych bohaterów. Gra komputerowa pełna przygód dających prawdziwe przeżycia - Pokieruj Tintinem przez poziomy pełne akcji i wymagających pomyślunku zagadek, gdy będzie próbował rozwiązać sprawę międzynarodowego kartelu narkotykowego, przemierzając niemal cały Bliski Wschód, i trafiając do grobowca faraona, na pustynię, do bujnej dżungli i wielu innych miejsc pełnych pułapek, zapadni i zadań do rozwiązania. Wiele różnorodnych aspektów rozgrywki do opanowania - Wyjątkowa i innowacyjna rozgrywka łącząca najlepsze rozwiązania gier przygodowych i detektywistycznych. Gra zachęcająca Cię do założenia prochowca i kapelusza z rondem, wcielenia się w detektywa lub reportera śledczego i rozwiązania sprawy: przekradaj się i infiltruj innych w poszukiwaniu wskazówek, rozwiązuj zagadki dzięki detektywistycznej robocie, a wszystko to dodatkowo okraszone świetnymi, urzekającymi przerywnikami wideo. - Zagadki, poszukiwania, skradanie się, pościgi samochodowe i samolotowe, detektywistyczne przesłuchania... Wszystko to składa się na wyjątkową i innowacyjną rozgrywkę, która pozwoli każdemu przeżyć przygodę godną reportera z krwi i kości!