TES IV: Oblivion Remastered - Digital Artbook & Original Soundtrack
Ruszaj na wyprawę po bogatym świecie Tamriel i sprawdź oszałamiające wczesne grafiki koncepcyjne, uzupełnione nastrojową muzyką z oryginalnej ścieżki dźwiękowej. Aplikacja z cyfrowym albumem z grafikami i ścieżką dźwiękową jest częścią The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered – Deluxe Edition.