TEKKEN 8 - Collaboration Set Clive Rosfield & PHOENIX GATE (FINAL FANTASY series)
Zestaw współpracy Clive Rosfield & PHOENIX GATE składa się z następujących elementów: – Clive Rosfield (grywalna postać) – PHOENIX GATE (plansza) POSTAĆ Clive Rosfield, pierwszy książę Wielkiego Księstwa Rosarii, protagonista serii FINAL FANTASY, dołącza do turnieju! Doświadcz porywającej szermierki oraz precyzyjnych, skoordynowanych ataków dzięki zacnemu ogarowi Clive'a, Torgalowi. Używaj silnych i dynamicznych eikonicznych umiejętności i zmieniaj się tymczasowo w potężnego Ifryta. Używaj mocy jako dominant ognia, by stać się zwycięzcą. Nie można personalizować następujących części ciała Clive'a Rosfielda: oczy, makijaż oczu, malowanie twarzy, opalenizna, głowa, cała twarz, unikalne włosy oraz usta/zarost można personalizować, używając wyłącznie elementów dla Clive'a. PLANSZA Górująca ponad starożytnymi ruinami kamienna cytadela PHOENIX GATE to miejsce tragicznych wydarzeń, które zmieniły przeznaczenie Clive'a z serii FINAL FANTASY. Jego podróż, podczas której staje naprzeciw własnej przeszłości, zaprezentowana jest poprzez zniszczenia na planszy wywołane przez Eikony, a także efekty specjalne. Wkrocz w świat FINAL FANTASY z tą niesamowitą zawartością. Następujące piosenki będą dostępne w szafie grającej: – Away / seria FINAL FANTASY – Find the Flame / seria FINAL FANTASY *Poszczególna zawartość do pobrania jest również dostępna w edycjach Deluxe i Ultimate, w pakiecie aktualizacji do wersji Deluxe, a także może zostać zakupiona osobno. Prosimy uważać, by nie zakupić tej samej zawartości po raz drugi.