Talisman: Digital Edition - The Samurai Character Pack
Pakiet postaci Samuraj dla gry Talisman: Digital Edition. Ryzykowny Samuraj, który lubi kusić los i stawiać wszystko na jedną kartę. Kup ten pakiet, aby dodać Samuraj do swojej kolekcji Poszukiwaczy. Będzie on dostępny we wszystkich trybach gry. Statystki: Siła – 3 Moc – 3 Los – 3 Życie – 4 Charakter – Neutralny Specjalne Zdolności: Rozpoczynasz grę posiadając Miecz (z talii Ekwipunku). Jeżeli go stracisz, możesz za darmo otrzymać kolejny, odwiedzając Zamek. Na początku walki możesz użyć kyujutsu i odrzucić 1 sztukę złota, aby rzucić 1 kością i dodać wynik do skuteczności swojego ataku. Możesz tego dokonać tylko raz na walkę. Za każdym razem, kiedy inny Poszukiwacz przebywający w tej samej Krainie, co ty, wda się w walkę z Wrogiem, możesz użyć swojego yu, aby go wspomóc. Przenieś się na obszar zajmowany przez tego Poszukiwacza i dodaj swoją początkową wartość Siły do jego skuteczności ataku. Jeśli Wróg zostanie zabity, otrzymujesz w nagrodę 1 sztukę złota. Kiedy zostaniesz zaatakowany przez innego Poszukiwacza w walce, możesz użyć jujutsu, aby dodać swoją początkową wartość Mocy do skuteczności swojego ataku.