Talisman: Digital Edition - The City Expansion
Miasto kusi swym bogactwem i możliwościami… Dla odważnych podróżników poszukujących Korony Władzy, Miasto jest miejscem, w którym drzemie wielki potencjał, ale i równie wielkie zagrożenie. Przemierzając ulice, przyjezdni niechybnie napotkają najlepszych rzemieślników oraz zamożnych kupców, ale i bezwzględnych przestępców czy tajemniczych nieznajomych. Pośród wysokich wież i tętniących życiem ulic, liczne sklepy oferują różnorakie zbroje, oręż, wierzchowce i inne towary. Można tutaj nabyć zaczarowane przedmioty, mikstury oraz zaklęcia. Pobierając właściwe nauki można wzmocnić ciało i umysł, a przepowiednie pozwolą poznać swój los. Dla tych, którzy posiadają trochę złota na zbyciu, wizyta w Mieście może okazać się najlepszym sposobem na przetrwanie podczas dalszej podróży po najgroźniejszych krainach królestwa. Okazje kryjące się w murach Miasta mogą przeważyć szale życia i śmierci w Dolinie Ognia! …a za każdym rogiem czai się niebezpieczeństwo i bezprawie!