Wzbogać swoje przygody i zwyciężaj dzięki kreatywnej walce z pakietem statku kosmicznego Pulse. Cyfrowa zawartość pakietu statku kosmicznego Pulse: * 1 pilot: Chase * 1 statek kosmiczny: Pulse *1 broń: wulkan Chase, brazylijska gwiazda wyścigów ulicznych, jest jednym z dwojga najmłodszych członków Inicjatywy Starlink. Zestroiła swój statek kosmiczny, Pulse, wykorzystując znajomość silników wyścigowych. Wulkan to trzylufowa broń miotająca wzbogacone, aktywowane ciepłem cząsteczki. Im dłużej trzymany jest spust, tym bardziej się nagrzewa i tym większe zadaje obrażenia.