Wzbogać swoje przygody z Judge'em i jego arsenałem, aby wyprowadzić atak zawieszający i zwyciężaj z pakietem statku kosmicznego Neptun. Cyfrowa zawartość pakietu statku kosmicznego Neptun: * 1 pilot: Judge * 1 statek kosmiczny: Neptun *1 broń: lewitator Judge to potężny kosmita odkryty przez St. Grand w Arktyce na Ziemi. Wygląda na to, że jest żyjącą formą Novy. Zainspirowało to St. Granda do stworzenia pierwszej technologii umożliwiającej lot z prędkością nadświetlną. Jego statek kosmiczny, Neptun, został nazwany na cześć olbrzymiej planety na obrzeżach Układu Słonecznego i jest równie tajemniczy, co jego pilot. Jest dobrze opancerzony, wytrzymały i stabilny, przez co świetnie nadaje się do taranowania mniejszych statków. Technologia antygrawitacyjna używana przez statki Inicjatywy Starlink sprawia, że lewitator to przerażająca broń. Jego samosterujące pociski unieruchamiają wrogów i odbierają im zdolność walki.