Wzbogać swoje przygody i zwyciężaj z pakietem pilota – Razor Lemay i jej zdolnością akord mocy. Zdmuchnij wrogów z tą rockową indywidualistką. Cyfrowa zawartość: *1 pilot Razor Graj jako Razor Lemay, zawodowa pilotka myśliwców i miłośniczka heavy metalu. Razor służy na Equinoksie jako mechanik i taktyk. Jest twarda, dumna i nie ma czasu na bzdury. Dzięki dyscyplinie, na którą ciężko pracowała, cała drużyna pozostaje skupiona.