Soundtrack and The Art of Cronos: The New Dawn
Cieszcie oko przepięknie wykonanym cyfrowym artbookiem pełnym niesamowitych grafik koncepcyjnych, szkiców nieziemskich potworów i surowych krajobrazów łączących w sobie wschodnioeuropejski brutalizm z retrofuturystyczną technologią. Raz jeszcze przeżyjcie podróż poprzez chaos apokalipsy dzięki idealnie oddającej atmosferę gry ścieżce dźwiękowej skomponowanej przez Arkadiusza Reikowskiego. Każdy składający się na nią utwór zdaje się być fragmentem grozy i nadziei wyciętym ze świata wykrzywionego przez wyrwy w czasoprzestrzeni.