Ship Graveyard Simulator 2 - Steel Giants DLC
NOWE STALOWE GIGANTY DO ZNISZCZENIA Przygotuj się na największe wyzwanie w demontażu statków dzięki dodatkowi Steel Giants DLC do gry Ship Graveyard Simulator 2. Nowe cztery kolosy: tankowiec, gazowiec, lodołamacz nuklearny i ogromny kontenerowiec. Każdy z nich stawia przed gigantami wyjątkowe wyzwania i możliwości! NOWE WYZWANIE - RURY PAROWE Zmierz się z nowym wyzwaniem - zablokowanymi przejściami przez wybuchające rury parowe. Starannie zaplanuj odcięcie ich dopływu, abyś mógł swobodnie i bezpiecznie zniszczyć te giganty. Przecinanie rur w niewłaściwy sposób może spowodować wiele komplikacji. NOWE KONTRAKTY, ZNALEZISKA I OSIĄGNIĘCIA Podejmij się nowych kontraktów, odkryj ukryte skarby i odblokuj nowe osiągnięcia podczas eksploracji ogromnych wraków statków w Steel Giants DLC. Chwyć więc za młot i zacznij burzyć te kolosy!