Revelations
Ten dodatek DLC zawiera wiele wątków nawiązujących do historii znanej z pełnej wersji gry. Zalecamy ukończenie głównej przygody przed uruchomieniem DLC. Wciel się w postać słynnego wampira-wojownika Alucarda i przeżyj wydarzenia gry Castlevania: Lords of Shadow 2.Odkryj tajemnice Alucarda i jego prawdziwy udział w wydarzeniach gry Castlevania: Lords of Shadow 2! Po pobraniu dodatek DLC będzie dostępny z poziomu menu Additional Content w menu głównym.