RENNSPORT - Ford Mustang GT3
Uwolnij moc i charakter Forda Mustanga GT3 w RENNSPORT. Stworzona do rywalizacji, ta ikona łączy szybkość, precyzję i równowagę dla wyjątkowych wrażeń. Zanurz się w intensywność nowoczesnego GT i narzuć swój styl jazdy na najbardziej wymagających torach.