Przepustka samochodowa Forza Motorsport 6
Przepustka samochodowa Forza Motorsport 6 zapewni ci stały dostęp do najnowszych i najlepszych samochodów w Forza Motorsport 6. Od października 2015, przez pół roku co miesiąc, będziesz otrzymywać nowy pakiet samochodów (po 7 aut w każdym). To łącznie 42 niesamowite samochody, które będzie można zdobyć, zmodyfikować i prowadzić - w jednej niskiej cenie. Kup przepustkę samochodową Forza Motorsport 6 już dziś!