Pakiet Samochodów Dekady Forza Motorsport 6
Świętuj z nami dziesięciolecie serii Forza Motorsport z Pakietem Samochodów Dekady Forza Motorsport 6! Pakiet dostępny jest dla wszystkich kupujących zestaw cyfrowy (w wersji Standard, Deluxe oraz Edycji Ultimate) i zawiera niesamowite samochody, inspirowane okładkami poprzednich edycji gier z serii Forza Motorsport. Każde auto z Pakietu Samochodów Dekady posiada unikatowe barwy Dekady oraz zostało stuningowane do najwyższego poziomu w swojej klasie. Pakiet Samochodów Dekady zawiera 10 aut, wliczając w to: 2012 BMW M5, 2005 Honda NSX-R, 2013 McLaren P1 oraz 2014 Lamborghini Huracán LP 610-4. Zamów przedpremierowo zestaw cyfrowy Forza Motorsport i zdobądź pakiet już dziś!