UbisoftStrzelanki
Zdobądź 7200 Kredytów R6, wyjątkowe malowanie broni, a także siedmiodniowe doładowanie do Rozgłosu w tej samej cenie, co zwykły pakiet 7200 Kredytów R6. Kredyty R6 to waluta, którą można wydawać w grze Tom Clancy's Rainbow Six Siege. Można za nią kupować przedmioty w grze, takie jak Przepustka Bitewna Premium, nowi operatorzy, przedmioty kosmetyczne, malowania dla dronów, broni i operatorów, a także płacić nimi na Rynku.