Pakiet broni Ohm
Pakiet broni Ohm zawiera Ohm (broń typu 2-w-1 - LKM/Strzelba) i jego zmodyfikowany wariant Werewolf. Zmieniaj tryb pracy broni podczas walki. Zaatakuj z odległości w trybie LKM lub korzystając ze strzelby walcz na krótkim dystansie. UWAGA: Jeżeli kupiłeś karnet sezonowy dla Call of Duty: Advanced Warfare lub pakiet DLC Ascendance, nie kupuj także pakietu broni Ohm, ponieważ już masz do niego dostęp.