Mafia III: Znak czasów
Załamany morderstwem rodziny zastępczej Lincoln umawia się z ojcem Jamesem w barze Sammy’ego, żeby przeżyć żałobę. Gdy docierają na miejsce, napotykają obłąkanych sekciarzy, którzy odprawiają potworne rytuały i składają ofiary z ludzi w miejscach, gdzie wydarzyły się jakieś tragedie. Uzbrojony w nowe pojazdy, broń i narzędzia śledcze, Lincoln postanawia rozprawić się z tym mrocznym światkiem pełnym narkotyków i przemocy, aby położyć kres zbrodniom sekty i znaleźć ukojenie. UWAGA: Pakiet „Znak czasów” jest dostępny w ramach przepustki sezonowej. Jeśli posiadasz przepustkę sezonową, nie kupuj pakietu „Znak czasów”, ponieważ masz już prawo go pobrać. OFIARY Z LUDZI Sekta Ensanglante odprawia krwawe rytuały, które według jej członków mają przywrócić praworządność i porządek w Nowym Bordeaux. Naginając wolę swych akolitów halucynogennym narkotykiem, sekta wypacza ich postrzeganie rzeczywistości i zmienia w morderców. ŚLEDZTWO W MIEJSCACH RYTUAŁU Używając nowych umiejętności i narzędzi śledczych, Lincoln zamierza odkryć i udokumentować zbrodnie sekty popełniane w starych budynkach w całym mieście. Wyćwiczony w siłach specjalnych wzrok pomoże mu złamać ich szyfry i odkryć siedzibę sekty w opuszczonym szpitalu psychiatrycznym u wybrzeży Nowego Bordeau. NOWE TAKTYKI I ZABAWKI Tajemnicze i zbrodnicze działania sekty Ensanglante wystawią zdrowy rozsądek Lincolna na wielką próbę. Żeby być o krok przed przeciwnikiem, będzie musiał użyć nowej techniki walki – strzelania w zwolnionym tempie, oraz skorzystać z powiększonego arsenału broni i pojazdów. Zniszczenie sekty Ensanglante byłoby dla miasta błogosławieństwem, za które Lincoln może otrzymać unikatowe przedmioty dostępne tylko w tym pakiecie. ODRODZENIE LEGENDY Zanim rodzina Marcano spaliła bar Sammy’ego do gołej ziemi, w Hollow nie było lepszego miejsca, żeby coś wypić. Przy odrobinie wysiłku Lincoln przywróci dawną świetność i popularność baru swego przyjaciela.