MADDEN NFL 18 – świąteczne rozszerzenie do Edycji G.O.A.T.
To już ten czas w roku! Zbuduj swoją dynastię Ultimate Team dzięki świątecznej edycji Madden NFL 18 G.O.A.T. Wzmocnij swój skład Madden Ultimate Team dowolną z trzech elitarnych legend G.O.A.T.: Calvinem Johnsonem (WR), Michaelem Strahanem (DE) lub Franco Harrisem (RB). Ponadto dostaniesz elitarnego zawodnika ze swojego ulubionego zespołu NFL, a także pięć paczek Squad Pack w Madden NFL 18 Ultimate Team, kompletnym trybie gry polegającym na budowaniu drużyny z ulubionych zawodników ligi – zarówno współczesnych, jak i dawnych – i prowadzeniu jej do zwycięstwa na boisku.