Lara Croft and the Temple of Osiris i przepustka sezonowa
W nowej przygodzie Lara Croft musi sprzymierzyć się z rywalem, archeologiem Carterem Bellem, oraz uwięzionymi bogami Horusem i Izydą, aby pokonać boga zła, Seta. Wątek fabularny rozegrać można w trybie współpracy dla 4 osób, a gracze muszą wspólnie badać świątynie i walczyć z wrogami. Przepustka sezonowa to jeszcze więcej zabawy - zawiera ona pakiety "Mroźna Śmierć" i "Skręcone Tryby".