KlabaterStrategiczne
The Amazing American Circus - Połączenie przygodowej gry karcianej i symulatora ekonomicznego. Zarządzaj wędrownym cyrkiem, zbuduj silną talię kart i zbierz grupę artystów, z którymi przemierzysz Stany Zjednoczone u schyłku ery Dzikiego Zachodu aby stać się największym potentatem branży cyrkowej! Moonshine Inc. to wierne odzwierciedlenie rzemiosła bimbrowniczego - fermentacji i destylacji opartej na wzorach chemicznych zachowujących się jak naturalne procesy. Realistyczne odtworzenie biznesu amerykańskiego bimbrownika, ze wszystkimi jego wyzwaniami, w końcu nic nie jest nielegalne, dopóki nie zostaniesz złapany! Heliborne - Lataj jednymi z najlepszych helikopterów na świecie - od klasycznych maszyn z lat 50. po nowoczesne statki powietrzne z XXI wieku. Rozgrywaj misje ze znajomymi i rywalizuj z graczami z całego świata w różnych trybach wieloosobowych! Crossroads Inn to symulator zarządzania w czasie rzeczywistym osadzony w oryginalnym świecie fantasy Delcrys. Zbuduj i zarządzaj swoją tawerną, spraw, by odwiedzający ją poszukiwacze przygód byli szczęśliwi, a twoje usługi były znane w całej krainie. Graj swobodnie w trybie piaskownicy lub podążaj za bogatą historią w kampanii.