King of Ping Pong: MEGAMIX
Wkrocz na ring, aby wziąć udział w wybuchowym pojedynku tenisa stołowego, który zmienia sport rakietowy 1 na 1 w prawdziwą walkę z bossem! Tenis stołowy nabiera walecznego charakteru w tej pełnej akcji podróży do mistrzostwa świata! Pokonuj dziwaczne postacie, wykorzystując spryt, szybkość i precyzyjne wyczucie czasu w coraz trudniejszych meczach. King of Ping Pong: MEGAMIX to bijatyka zręcznościowa, w której giganci tenisa stołowego z całego świata spotykają się na ostatecznym turnieju. Stawiaj czoła przeciwnikom zza stołu, poruszaj się w lewo lub w prawo i strzelaj strategicznie w trzech kierunkach, przygotowując się na ripostę, gdy zmęczysz wroga. Pokonuj przeciwników, poznawaj ich strategie i wyczerpuj ich siłę, aby wykonać specjalne uderzenia. Ciesz się niekończącą się rozgrywką w trybie Arcade lub zmierz się z mistrzami w pojedynczych meczach, aby poprawić swoje umiejętności!