I Have No Mouth, and I Must Scream
PIĘĆ PRZEKLĘTYCH DUSZ Uwięzieni od stu dziewięciu lat głęboko w samym sercu Ziemi przez obłąkany komputer. Gorrister to pozbawiony chęci życia samotnik, Benny – szkaradny brutal, Ellen – pełna lęków histeryczka, Nimdok jest skrytym sadystą, a Ted – cynicznym paranoikiem. JEDNO WYZWANIE Przygoda, w której zgłębisz trudną i tajemniczą przeszłość pięciorga osób. Poznaj ich najmroczniejsze lęki. Przechytrz Superkomputer AS w wojnie psychologicznej. To niepokojąca i wciągająca przygoda, której długo nie zapomnisz!