Heavy Cargo – The Truck Simulator: Mission Pack
10 zupełnie nowych misji – 10 nowych wyzwań! Dzięki “Mission Pack” rozszerzasz Heavy Cargo – The Truck Simulator o 10 dodatkowych odblokowywalnych* misji transportu ponadgabarytowego z nowymi ładunkami. Czy to ogromne prefabrykowane elementy betonowe, masywne belki stalowe, czy – jako wyjątkowa atrakcja – kilka specjalnych ładunków z czasów prehistorycznych, które na pewno przyciągną ciekawskie spojrzenia i wywołają nerwowe manewry na drogach. Każda misja stawia przed Tobą nowe wyzwania logistyczne i wymaga pełni Twoich umiejętności jako kierowcy transportu ponadgabarytowego. Zawartość DLC: 10 odblokowywalnych* misji transportu ponadgabarytowego Nowe ładunki, m.in. prefabrykowane elementy betonowe, belki stalowe i rzeźby dinozaurów. Przygotuj się, uruchom silnik i zdobądź swoją ocenę 3 gwiazdek. *Misje DLC wkomponowują się w Twój obecny postęp w grze i dostosowują się do Twojego rozwoju na podstawie wcześniej odblokowanych misji.