Glyphs of Gitzan
Zbadaj tajemnicze ruiny i odkryj ich sekrety poprzez opanowanie świecących glifów! Glyphs of Gitzan to przygodowa gra logiczna z przesuwaniem bloków, składająca się z 50 unikatowych etapów o rosnącym stopniu złożoności. Wciel się w rolę młodego odkrywcy i przemierzaj poziomy w stylu pixel art, przesuwając kamienne filary po wyłożonych kafelkami podłogach, aby wyrównać je z rzędami glifów. Świecące symbole na każdym filarze wskazują kierunek, w którym będzie emanować jego światło. Jeśli uda ci się zapalić wszystkie glify za pomocą filarów w każdej sali, zdołasz przejść do następnej trudnej komnaty. Czy uda ci się odblokować wszystkie sekrety Gitzan?