Gigantic
Gigantic to strzelanka strategiczna z trzeciej osoby z szybką i niezwykle płynną akcją oraz rozgrywką nastawioną szczególnie na strategiczne myślenie. WALCZ u boku lub naprzeciwko potężnych strażników w epickich bitwach 5 na 5, by objąć kontrolę nad polem bitwy. Wyeliminuj przeciwnego strażnika, zadając ostateczny cios i poprowadź swój zespół do zwycięstwa. MANERWUJ po ekspansywnych i rozbudowanych arenach z niespotykaną prędkością i płynnością, skacząc, unikając i szarżując w mrożących krew w żyłach starciach z przeciwnikami. Zaplanuj atak z góry lub z jakiegoś ukrytego podziemnego przejścia – wybierz swoją własną ścieżkę do zwycięstwa! PLANUJ i adaptuj się razem z członkami swojego zespołu, by pokonać przeciwników. Dzięki zróżnicowanej i wizualnie zachwycającej palecie bohaterów do wyboru, zwycięska kombinacja herosów może być zupełnie inna każdego meczu. Przyzywaj kreatury, generuj moc i walcz u boku swojego strażnika, by zniszczyć wrogi zespół. Myśl szybko, bądź odważny, osiągnij gigantyzm!