Forza Motorsport 6 VIP
Wyjątkowe samochody, nowe wydarzenia specjalne i znacznie więcej czeka na posiadaczy członkostwa Forza Motorsport 6 VIP. Członkowie Forza Motorsport 6 VIP otrzymają pięć wyjątkowych samochodów VIP, wliczając w to 2013 Ferrari 458 Speciale, 2012 Aston Martin V12 Zagato, 2013 Lamborghini Veneno, 2016 Ford Shelby GT350R oraz 1997 McLaren F1. VIP-y będą mogły korzystać z dodatkowych udogodnień, takich jak podwójne premie za wyścigi, dostęp do ekskluzywnych wyścigów online, prezenty społecznościowe i wiele więcej. Zdobądź członkostwo VIP już dziś!