Dying Light 2 Stay Human: The Aristocrat Pack
Pakiet „Aristocrat” zawiera: - Strój: Aristocrat Guard – najwykwintniejszy ze strojów dla strażników. - Broń: Aristocrat – jakim cudem krew płynąca z zadanych za jej pomocą ran nie jest błękitna?