Deus Ex: Mankind Divided - Pakiet Ulepszonego Tajnego Agenta
Pakiet Ulepszonego Tajnego Agenta obejmuje dodatkową misję "Desperackie środki", zmienione wyglądy dla pancerza i płaszcza Adama, nowe wyglądy dla pistoletu i karabinu bojowego, różne pakiety amunicji, ulepszenia broni i inne! Dzięki temu pakietowi nie tylko będziesz się wyróżniać wyglądem, ale i zdobędziesz narzędzia ułatwiające prowadzenie rozgrywki w wybranym stylu.