Dead by Daylight: rozdział Silent Hill
Silent Hill to nowy rozdział gry Dead by Daylight. Wprowadza nowego zabójcę (Kata), nową ocalałą (Cheryl Mason) oraz mapę. Zakup dodatku spowoduje odblokowanie zabójcy, ocalałej oraz wyjątkowego amuletu – Pieczęci Metatrona. Rozdział Silent Hill wprowadza nową mapę – szkołę podstawową Midwhich. Dziecięca trauma, która miała miejsce w budynku, objawiła się w wynaturzony, koszmarny sposób. Nowy zabójca to Kat: przejmij kontrolę nad Piramidogłowym i korzystaj z jego ogromnego noża, by wymierzać karę każdemu, kto ci się sprzeciwi. Nowa ocalała to Cheryl Mason, odważna i szczera kobieta, która przetrwała piekielny Otherworld w Silent Hill i poprzysięgła zemstę Zakonowi odpowiedzialnemu za śmierć jej ojca. Doświadczenia, które znacznie przewyższają jej wiek, pozwolą jej jeszcze raz zmierzyć się ze złem.