Dead by Daylight: pakiet Makabryczne Opowieści
Tragedia odciska swoje piętno w pakiecie Makabryczne Opowieści, który zawiera 7 grywalnych postaci z 4 najbardziej eksperymentalnych rozdziałów Dead by Daylight: Przejdź na drugą stronę, Rodzinne więzy, All-Kill i Godzina wiedźmy. Wyjdź poza granice nauki. Doświadcz połączenia silniejszego niż więzy krwi. Zatrać się w apogeum okrucieństwa. Odpręż się w blasku księżyca w godzinie czarownic. W tym niesamowitym pakiecie, zawierającym trzech oryginalnych zabójców i czterech oryginalnych ocalałych, czeka na ciebie Mgła skrywająca niesamowitą grozę dla wielu graczy. W skład każdego pakietu wchodzą: - Zaraza i Felix Richter (Przejdź na drugą stronę) - Bliźnięta i Élodie Rakoto (Rodzinne więzy) - Magik i Yun-Jin Lee (All-Kill) - Mikaela Reid (Godzina wiedźmy) - 7 dodatkowe stroje dla wybranych postaci z pakietu. - 4 przedmioty dostępne tylko w DLC.