Spersonalizuj swoją broń w Borderlands 4 dzięki skórce broni Furia Firehawk!* *Skórka broni Furia Firehawk jest częścią Zestawu Pakietu Nagród Borderlands 4, który jest dołączony jako DLC do Borderlands 4 Deluxe Edition i Super Deluxe Edition. W celu odebrania zawartości dodatkowej wymagane jest połączenie z Internetem. Przedmioty zostaną automatycznie przekazane w grze. Obowiązuje regulamin.