BLEACH Rebirth of Souls - Ichigo Kurosaki (Thousand-Year Blood War Arc)
Ten produkt to dodatek do gry BLEACH Rebirth of Souls. Ichigo Kurosaki (Thousand-Year Blood War Arc) będzie dostępny jako grywalna postać. * Produkt jest również dostępny do zakupu w zestawie. Uważaj, aby nie zakupić go dwa razy.