Reis langs de iconische zeewering van Dawlish en trotseer de Devon Banks met de Riviera Line in Train Sim World 6! Zowel de Riviera Line als de South Devon Main Lines zijn gebouwd in het midden van de 19e eeuw. Door het uitdagende landschap moesten de sporen over heuvels en langs de kust worden aangelegd. Al snel volgden er directe verbindingen met badplaatsen en kon je met de trein over een van de mooiste spoorlijnen van Engeland rijden. De lijn werd razend populair. Kruip in Train Sim World 6 in de huid van een machinist of conducteur aan boord van de GWR inter-city en lokale treinen. Rijd tussen Exeter en Plymouth in de Class 802 of maak een ritje naar Paignton vanuit de cabine van de Class 150/2. Bezoek het nieuwe station Marsh Barton en geniet van het uitzicht op zee en slinger door het heuvelachtige landschap. Bereid je voor op onverwachte situaties, zoals storingen en willekeurige gebeurtenissen, en luister naar de realistische mededelingen in de trein en op het perron! Let op: vanwege de mogelijkheden van de consoles uit de Xbox One-familie (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) en Xbox Series S consoles, kunnen spelers op deze platforms een ander tijdschema en een andere lagenervaring verwachten, aangepast aan de prestaties van het platform. Ga voor meer informatie naar het Dovetail Games Support Centre en zoek op 'Train Sim World 6 FAQ'.