Shadow of the Ninja - Reborn
Het is 2029. Een dystopische toekomst. En twee schaduwkrijgers moeten het land redden! Na 33 jaar in de duisternis wordt er nieuw licht geschenen op dit legendarische actie-avontuur! Shadow of the Ninja - Reborn is een remake door Tengo Projects van een cultklassieker waar fans op hebben gewacht en het speelt en ziet er beter uit dan ooit. In dit spannende actie-avontuur gebruik je je katana en een reeks uiteenlopende wapens die uitgebreid is sinds het origineel voor de NES, evenals de acrobatische finesse van een ninja om het op te nemen tegen talloze vijanden. Maar daar houdt de uitdaging niet op! 6 complexe, uitgebreide en meesterlijke levels stellen je vaardigheden op de proef door middel van sluwe vallen en uitdagende platformpuzzels. In Shadow of the Ninja - Reborn, door recensenten geprezen als een van de beste coöperatieve games voor twee spelers ooit, kun je lokaal samen spelen als de legendarische ninja's Hayate en Kaede. Naast de bijdragen van Tengo Project heeft deze remake ook muziek van Iku Mizutani, de componist die het iconische geluid van Natsume mede heeft bepaald met zijn bejubelde nummers voor verschillende NES-games. Fans van Mizutani en retrogamers van over de hele wereld kunnen volop genieten van zijn typische gitaarriffs en snelle retrodeuntjes! Onze onverschrokken helden Hayate en Kaede hebben een enorme visuele upgrade ondergaan sinds hun originele 8-bit modellen. En dat zijn niet de enige verbeteringen: van de dodelijke vijanden tot de net zo dodelijke levels, elk onderdeel van deze titel is trouw nagemaakt met verbluffende sprites. Dus hul jezelf in de schaduw en hak je een weg door de verraderlijke betonnen jungle van de toekomst in dit duistere actiepareltje, Shadow of the Ninja - Reborn!