Edelstenenpakket 1420
Met 1420 edelstenen (waarvan 165 bonusedelstenen) voor "Yu-Gi-Oh! MASTER DUEL." Edelstenen zijn in-game valuta die in de winkel kunnen worden gebruikt om kaartpakketten en accessoires te kopen.