Crusader Kings III: Legacy of Persia
De landen van Perzië zijn flink bevolkt, rijk aan grondstoffen en vaak een kruispunt van rijken. Stort je in de strijd om overheersing in de middeleeuwen in deze historisch belangrijke en fascinerende regio in Legacy of Persia, een nieuw Flavor Pack voor Crusader Kings III. Legacy of Persia is geïnspireerd op de historische ineenstorting van het kalifaat van de Abbasiden tijdens de anarchie in Samarra van de 9e eeuw. Het introduceert het Iraanse intermezzo, een strijd om de macht in het gebied. Voortbouwend op het Struggle-systeem dat werd geïntroduceerd in het Flavor Pack Fate of Iberia, voegt Legacy of Persia nog meer cultureel belangrijke sfeerelementen en wijzigingen toe aan rijken in de regio. Kenmerken van Crusader Kings III: Legacy of Persia: - Het Iraanse intermezzo: het kalifaat van de Abbasiden loopt op z'n einde en vastberaden Iraanse heersers zijn uit op onafhankelijkheid en een nieuwe toekomst voor de regio. Bouw jij een nieuw rijk op, onderwerp je het wankelende kalifaat voor je eigen bestwil, of blaas je het kalifaat nieuw leven in om de orde te herstellen in het gebied? - Meer historische sfeerelementen: nieuwe beslissingen, interacties en gebouwen voor heersers in de Perzische regio, plus speciale content die draait om het belang van clanleiderschap en de bescherming van de grensgebieden. - Veranderingen voor Iraanse culturen: nieuwe Iraanse tradities zoals innovatieve hofgeleerden, unieke krijgsmannen en machtige nieuwe gebouwen om dorre landen lucratief te maken. - Nieuw artwork en nieuwe muziek: Perzische personages krijgen nieuwe kleren, Perzische gebouwen krijgen een nieuw ontwerp en de UI kan een meer Iraans uiterlijk krijgen met dit Flavor Pack. Er zijn ook 8 nieuwe muzieknummers. Sommige zijn gekoppeld aan events en sommige dragen bij aan de sfeer.