Tom Clancy’s Rainbow Six Siege - 7.200 R6-credits
Bevat 7.200 gamecredits voor Tom Clancy's Rainbow Six Siege. R6-credits zijn een betaalmiddel dat je kunt gebruiken om content in de game te kopen, zoals de gevechtspas van een seizoen, nieuwe operators en cosmetische voorwerpen voor wapens en operators. Koop grotere creditpacks voor nog meer waar voor je geld.