Shadow of the Tomb Raider
Beleef Lara Crofts allesbepalende moment waarin ze de Tomb Raider wordt. In Shadow of the Tomb Raider moet Lara een dodelijke jungle de baas worden, griezelige tombes trotseren en haar meest duistere uren doorstaan. In een race om de wereld te redden van de Maya-apocalyps, moet Lara de Tomb Raider worden waartoe ze voorbestemd is. Overleef: word de jungle de baas. Verken onderwaterlocaties vol grotten en diepe tunnels. Word een met de jungle: Lara moet de jungle in haar voordeel gebruiken, bliksemsnel toeslaan en weer verdwijnen als een jaguar om vijanden angst in te boezemen. Ontdek wrede tombes: Dodelijke puzzels vereisen geavanceerde technieken om te bereiken. Ontdek een levende geschiedenis: Ontdek een verborgen stad en verken de grootste omgeving ooit in een Tomb Raider-game.